\\Ice Cream Factory// >




;D
Friday, June 21, 2013 | 1:32 AM | 0 Ice Cream[s]
Di medan perang ini ar aku lepas semuanya , dimana otak dan hati menjadi peranan penting bagi aku. di medan perang ini aku sendiri menjadi hamba kepada diri aku ! bukan diri kau , kau dan kau ! terlalu banyak benda yang dimana aku tk boleh tunjuk bila berhadapan tetapi aku tunjuk di medan ini !

medan ini kau kenal siapa sebenarnya aku ,
macam mana sifat aku yang selama ini aku tutup dengan kata-kata , perbuatan dan sebagainya .
aku manusia yang dilahirkan dengan cukup sempurna , dihadiakan sepasang ibu-bapa yang lebih mahal harganya dari sebutir intan permata .

enam bulan yang lalu , kau hadiahkan lagi aku seorang pari-pari lelaki .
yang cukup sifatnya , yang cukup sempurna tidak ada tolak tambah kurangnya ,
Terima kasih tuhan atas tiap-tiap makhluk yang kau pertanggungjawabkan untuk memenuhi ruang hidup aku.

hidup aku bukan macam mana yang kau bayangkan
pelbagai plot yang dikarang tuhan untuk menyedapkan lagi jalan ceritanya .
tapi percaya aku masih utuh dan teguh bila aku dikemuncaknya suatu hari nanti !!

Untuk saki baki cinta dan kasih sayang yang telah aku pupuk , aku masih belajar untuk menyemai ,
walaupun definisinya , rasa cintan ini masih tidak lagi aku hidu ;'(
macam mana sekali pun , aku perlukan kasih sayang ini
tidak pernah aku mengeluh tapi aku bersyukur dengan setiap karang hidup aku .

Terima kasih tuhan ,
terima kasih kerana engkau masih lagi menberi insan-insan ini kepada aku walaupun di medan perang ini hampir setiap hari aku melalakukan dosa .
titipkan juga penghargaan aku kepada kedua belah ibu-bapa sebelah sana , terima kasih kerana melahirkan anak lelaki mu itu.
sebagai hero-masa-depan -aku . jika diizinkan tuhan ?