\\Ice Cream Factory// >




jiwa
Wednesday, July 3, 2013 | 1:21 AM | 0 Ice Cream[s]
kali kedua aku melepaskan kau pergi aku tahu aku sedang bermain main dengan risiko dan emosi. aku dah kalah dengan permaian judi yang aku cipta sendiri didepan beribu manusia yang menjadi saksi !

oh o ..
baru sekarang aku tahu judi jatuhnya hukum haram
sebab manusia akan lalai bermain dengannya
manusia melepaskan semuanya di medan perjudian hanya mahukan kemengan , keseronokan

aku tahu ..
jalan nya aku pilih dah cukup kuat , sampan yang aku naik dah cukup hebat untuk melawan ombak yang datang.
tapi kau kena ingat jarang kau jumpa perempuan jenis aku yang sanggup bermain judi , gadai wang ringgit semata mata mahukan kemenagan.

aku muak..
aku dah muak bermain dengan benda haram , aku mahukan yang halal boleh main lama sikit .
kalau faham tak ?
kau budak lagi weh . naik mana pun tak akan pancut !