\\Ice Cream Factory// >




coklat
Thursday, July 4, 2013 | 10:55 PM | 0 Ice Cream[s]


aku sukakan kemanisan ...
kemanisan yang aku pilih bukan dari lorong lorang yang penah kau lalui dan bukan jugak dari coklat murah yang kau penah makan
tapi aku mahukan kemanisan yang selamanya aku ada selamanya aku rasa

tapi ~~
bila hilang je satu kemanisan dalam hidup aku , aku jadi muak !
aku muak nak percaya orang sekeling aku biar pun mereka berkata benar
biar pun baju yang kau pakai dah cukup untuk tunjuk dekat aku yang setiap kata yang keluar dari mulut kau ada adalha kebenaran .
aku muak dengan kata kata manusia yang semakin lama semakin manis ayatnya

hati aku dah mati untuk terima mana mana kemanisan dari manusia
ia tak bertahan lama sebab bahan yang kau cipta bahan HARAM bukan HALAL mana kau rempat pun aku tak tahu
jangan salahkan takdir jika kemanisan kau tu orang buang  , orang pijik , orang ludah ! ingat benda kalau bukan halal kau simpan macam mana pun akan berkulat jugak


p/s : kalau aku pilih coklat aku pilih isinya bukan plastik yang disarung kepada sebijik coklat :)