\\Ice Cream Factory// >




kosong
Wednesday, July 10, 2013 | 11:41 PM | 0 Ice Cream[s]


Hati dengan otak benda yang tak mampu aku kawal ~~
otak kata benci , hati kata tak.
mana ? mana orang yang bertanggungjawab dengan setiap perbikian cerita ini ?

bila otak kata benci , maka benci ar !
tapi ia tak sehebat dan tak sekuat hati aku yang utuh bila ditikam oleh manusia..
aku benci ..
tapi setiap kata yang keluar dari mulut kau umpama emas bagi aku tidak berharga tapi cukup kuat untuk menbeli satu kepercayaan bagi aku.

aku penat ..
aku penat berjalan dalam karang hidup aku.
jatuh bagun hanya tangan sendiri yang mampu berdiri semula.
kadang kadang dunia ini bagaikan tidak adil bagi aku..
jalan yang aku pilih terlalu hitam untuk diceritakan , perbagai dugan yang datang dan pergi aku hadapi semuanya di medan ini..

sekuat mana pun kau ,
sehebat mana pun kau ,  semahal mana pun baju yang kau pakai tidak mampu menberi kesan pada otak aku untuk berhenti menbenci manusia serpeti kau .