\\Ice Cream Factory// >




karang
Sunday, July 14, 2013 | 11:04 PM | 0 Ice Cream[s]


seorang yang aku percaya akan memahami luar dalam hidup aku ~
kau perlu tahu satu-dua benda dari aku ..

kau penyebab aku masih lagi hidup dalam bayangan ,
hidup hanya mahu mencari sesuap kebahagian bersama manusia ..
kamu juga tahu keadaan aku isi hati aku yang mana manusia lain tak akan penah tahu..

zaman akrab dan keji aku kau satu-satunya zaman yang paling akrab dengan aku ..
jatuh bagun aku hanya bersama manusia jenis kau ..
manusia jenis kau sahaja yang berani menghulur pelambung kepada aku yang rosak hanyut dibawa air..

terlalu bangsat untuk diungkap di laman maya ini ,
kisah silam aku manusia lain tak akan dapat mengadilinya . sebab kau bukan tuhan kepada kepada tuhan aku..
karang hidup aku tidak seindan dan semanis karang hidup kau..

jika aku terkandas di medan perang ini sekali lagi , kau taburkan sahaja bunga di puasara aku..
kalau ada kala jengking dalam kubur aku , jangan susah payah diri kau datang menolong doakan sahaja aku punya sayap agar dapat terbang bebas di atas sana ..

aku perlukan sayap yang lebih besar supaya aku dapat keluar dari karang hidup kau..kisah silam aku hanya kau aku dan tuhan sahaja yang tahu.. mungkin satu hari nanti dia bagi aku jalan , JALAN PENGHABISAN SISA HIDUP AKU !!