\\Ice Cream Factory// >




aku cuba ...
Tuesday, July 16, 2013 | 2:54 AM | 0 Ice Cream[s]

betul kata bonda ..

yang namanya manusia tak akan ada yang jujur .
mereka bukan tergolong dalam kelompok si penghuni syurga..
yang namanya manusia sanggup lakukan apa sahaja untuk semuanya..
biar pun dalam keadaan memaksa ..

tapi seburuk buruk aku, sehina hina aku ...
aku masih lagi Percaya dengan segelintir manusia yang masih berpijak di bumi tuhan ini..
jangan hairan dengan perempuan jenis aku yang sanggup lakukan itu-ini semata mata demi kepercayaan...

aku tahu ~~
dugaan yang tuhan hantar tak henti henti datang dan pergi..
aku tak punya sebab yang utuh untuk terus menbenci kau mahupun menyukai..

tapi satu benda yang masih ada dalam kotak minda aku tetang kau ,
kau pakai apa adanya ,
kau juga sarung tshirt lusuh di badan.
cuping telinga aku jarang di sapa kata rugutan tentang apa yang kau makan dan minum.
jeans yang kau pakai juga sudah turun warna namun kau masih setia memakainya..

terima kasih kerana kau bukan jenis lelaki serpeti perempuan jenis aku.
semoga jarak jauh dan dekat , kau masih lagi berpaksikan jiwa kau yang tak akan mati dalam jasa hidup  kau sendiri yang mana dulu penah menjadi sebatian dalam hidup aku..

jaga diri, panjang umur jumpa lagi , ada jodoh kita bersatu kembali.
maafkan salah selama tujuh bulan kita berdekatan ,
halalkan semua makan dan minum biar ia menjadi sebagian darah yang mengalir untuk aku terus bagun dari jasad hidup kau :)