\\Ice Cream Factory// >




MAEL LAMBONG ~
Friday, September 20, 2013 | 2:18 AM | 0 Ice Cream[s]
 Kehadapan lelaki yang paling manais sekali.

saat coretan ini singgah di mata kau , aku mungkin telah pergi jauh dari sisi kau. sisi yang mungkin kau tak akan lagi temui hingga tibanya izrail mengajak kau ke sisi ilahi. kau mungkin tak penah sedar kewujudan aku di diari kehidupan kau sebagai seorang mahasiswi , tapi aku sendiri ? aku kenal diri kau lebih dari aku kenal diri aku sendiri ? " apa maksud kau babi ? " ya , mungkin soalan itu yang sedang kau tanyakan diri ? dah jawapan ia mudah sekali. aku sudah jatuh hati , jatuh hati saat pertama kali mata aku dirogol oleh wajah kau. sejak hati pertama suara kau mengoleskan tompok merah di pipi ini , sejak hari pertama lenggok gaya kau mematikan langkah kaki aku dari terus berjalan dan berlari. ya . kau lelaki termanis sekali yang penah aku temui. tiada lelaki lain yang mampu mencairkan hati aku sebagai mana yang kau lakukan pada hari ini. "huh hari ini ? " aku tahu kau mahu tanyakan soalan ini. ya , hari ini dah cuma hari ini. kerana aku perempuan , dan untuk hari ini , untuk sekali ini  . kau lha lelaki yang telah didatangkan oleh dia Yang Maha Mengetahui . kau lelaki yang paling manis sekali , tidak dua kali . ya , yang pasti paling manis sekali , tapi tidak DUA kali ." babilha perempuan ini " kau pasti rasa begini , aku pasti. tapi apa aku peduli ? pergi mati.

yang benar.
perempuan yang suka mencuci mata kerana hatinya sudah berbunya..