\\Ice Cream Factory// >




Teman pengganti
Friday, July 26, 2013 | 9:43 PM | 0 Ice Cream[s]


Sekarang aku kena beri laluan kepada takdir..
sakit macam mana pun , sedih macam mana sekali pun aku kena terima ..

aku terpikir adakah manusia jenis aku ini memang susah untuk bahagia ?
asal bahagia je ia tak bertahan lama ..
ke bukan sekarang untuk bahagia ? jawaplah lah semua bersoalan aku
jangan buat aku tertunggu tunggu ya allah :'(

kisah hidup aku , hanya kau di atas sahaja yang tahu..
aku mahukan manusia tu , agar dapat sama sama menebus kembali kisah silam aku..
tapi jika apa yang aku minta terlalu berat untuk semunya ini .. aku redha ya allah
berikan sahaja laluan kepada aku ,  dengan untuh dah kuat aku lalui semua tu :'(

terima kasih ya allah ,
kerana kau masih memberi manusia jenis aku untuk terus berada disamping kau
terimakasih kerana menjadi tulang belakang aku untuk terus tegak dan berdiri untuk lalui semua in ..
tapi ya allah aku masih menyayangi dia dan merindui dia ya allah ..
kau kuat an hati aku untuk semua in :'(